دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای کامپیوتر

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای کامپیوتر

هاست
بروز ترین ها

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای کامپیوتر

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای کامپیوتر

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PC,دانلود بازی PES 2016 برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Trine Pro Evolution Soccer 2016, دانلود بازی فوتبال

 Konami در این این بازی نیز مانند رقیبش Fifa 16 بیشتر تمرکزش را بر روی نزدیکی هرچه بیشتر گیم پلی بازی به روح اصلی ورزش فوتبال جذب کرده است. در این بازی شاهد یک مجموعه کامل از کنش و واکنش‌های فوتبالی بودیم. اما گیم پلی این بازی تنها محدود به ماهیت فیزیکی نیست، بلکه از طرفی دیگر شاهد المان های سیال و پاسخگویی نیز در آن هستیم. برای مثال شما بسته به میلتان می توانید از پاس‌های کوتاه یا تیکی تاکا، پاس‌های بلند و ترکیبی از این دو حرکت استفاده کنید. شما می توانید هر آن چه در ذهن دارید را در بازی پیاده و با استراتژی‌های متفاوت به سوی گل زدن بروید. البته این عوامل بنا بر ساده بودن بازی نیستند! . هوش مصنوعی بازی در بیشتر مواقع به خوبی عمل می کند، و شاهد جای گیری‌های هوشمندانه بازیکن‌های دو طرف برای دریافت توپ هستیم. از طرفی دیگر، سطح سختی در این نسخه بالا تر رفته و شکست دادن حریف حتی در درجه سختی پایین مشکل به نظر می آید.

اما یکی از مشکلاتی که از ابتدا گریبان گیر سری بازی‌های PES بوده و در این نسخه هم دیده می شود، کمبود تیم‌ها و در نهایت بر آورده نشدن نیاز بسیاری از گیمر هاست. البته به نظر می آید کونامی راه حل هایی را نیز برای این مشکل اتخاذ کرده است، بخش Edite mode مخصوص طراحی بازیکن‌ها با توجه به سلیقه شما، طراحی باشگاه‌ها و… است که به نظر می رسد تا حدودی در رفع این مشکل موفق نیز بوده است.

یکی از نقاط قوت بازی Pro Evolution Soccer 2016، گرافیک اش است، جایی که کونامی توانسته به بهترین شکل در آن عمل کند و یک فوتبال زیبا و تا حد ممکن واقعی را به گیمر ارائه بدهد. نورپردازی‌ها در شب به زیبایی طراحی شده‌اند و به خوبی حس بازی کردن زیر نور افکن را به گیمر انتقال می دهند، طراحی عناصر دیگر نیز مانند استادیوم‌ها، چمن و… بسیار واقع‌گرایانه و زیبا صورت گرفته است. طراحی چهره‌ها و آناتومی بدن فوتبالیست‌ها فوق‌العاده است، تا جایی که در بعضی مواقع توانایی تشخیص افراد معروفی چون نیمار را نسبت به قبل نخواهید داشت.

بخش آنلاین بازی نیز بهینه سازی شده است و دیگر مانند قبل نیاز به اینترنت قوی ای نیست، طبق آزمایش‌هایی که ما انجام دادیم این بخش در پیدا کردن حریف و پردازش آن بسیار سریع عمل می کند. در بخش آنلاین بازی می توانید بسته به عملکردتان در گروه های مختلف قرار بگیرید و در رنکینگ جهانی صعود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 / 8.1 / 8 / 7 SP1 / Vista SP2
Processor: Intel Core 2 Duo @ 1.8 GHz (AMD Athlon Ⅱ X2 240 or equivalent processor)
Memory: 1 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce 8800 / ATI Radeon X1600 / Intel HD Graphics 3000 or better
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 9 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 / 8.1 / 8 / 7 SP1 / Vista SP2
Processor: Intel Core i3 530 (AMD Phenom Ⅱ X4 925 or equivalent processor)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 260 / ATI Radeon HD 4850 / Intel HD Graphics 4000 or better
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 9 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible sound card

 

تصاویری از محیط بازی :

 


هاست

نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

آخرین راه